Sharp LC-46LE830E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp LC-46LE830E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

jvelden 09-02-2013
Geschreven voor: Sharp LC-46LE830E

had na 2 weken al spijt van deze aankoop, kleuren vielen zwaar tegen, ook met de mogelijkheden om deze aan te passen, heb hem gelukkig na 2 weken omgeruild voor een samsung

frankengonny 10-02-2013

Dan denk ik dat je hem niet juist ingesteld hebt, de kleuren kan je juist wel goed aanpassen ,via kleur temp,en zelfs blauw ,rood, groen, geel, kan je heel goed aanpassen, de meeste flat panel schermen, komen van Sharp vandaan ,ook Samsung ,Sony, Panasonic Loewe maken hier gebruik van, ik denk dat u hem op verkeerde instellingen had staan ,of het scherm was niet goed,of u heeft een aparte voorkeur,kan persoonlijk zijn.

Hier nog steeds een heel mooi scherp beeld met mooie kleuren.

markje1978 28-10-2012
Geschreven voor: Sharp LC-46LE830E

Overigens heeft deze tv "maar" 200 Hz. Maar dit is in werkelijkheid anders. Overige merken delen hun beelddiogonaal in 4 delen en geven dan aan hoeveen Hz. hij is. Terug gerekend is dit een 800 HZ. televisie! Daarom ook zulk strak beeld!!

markje1978 28-10-2012
Geschreven voor: Sharp LC-46LE830E

Deze televisie gekocht n.a.v. een tip van de verkoper bij Mediamarkt Alexandrium. Hij vroeg of ik een ECHT goede televisie wilde....ja natuurlijk! Hij adviseerde mij deze televisie te nemen, hij heeft de beeldbuis van een B&O tv. Toch geen slecht merk ;-). Even over nagedacht, je zult toch niet in eerste instantie aan een Sharp denken bij aanschaf van een tv. Maar de referenties hier op Kieskeurig waren goed dus toch de gok maar genomen......WAUW wat een gaaf beeld!!! Snel geinstalleerd, was echt geen probleem. Ook het geluid van de tv vind ik niet verkeerd!
Maar wat een mooie beeldkwaliteit! Tjonge!
Echt een aanrader!
3d Is ook geweldig kijken, wel een paar brillen erbij moeten kopen maar daar maakte ze bij de mediamarkt nog een mooi prijsje van.
Ik vind het een geweldige koop, geen spijt van!
Ik heb de duurzaamheid niet opgegeven. Dat kun je m.i. pas na een paar jaar beoorderen.

Frank.v.R 01-06-2012
Geschreven voor: Sharp LC-46LE830E

Heb deze tv nu een paar dagen in gebruik en ben er zeer tevreden over,het beeld is hartstikke goed en scherp de kleuren vond ik op fabrieks instelling wat overheersent,maar kan je zelf goed instellen,vindt alleen een punt van critiek de media player deze speelt niet elk formaat film af.
Verder een super tv ben er erg te spreken over,vormgeving ook super,en snel bewegende beelden gaan vloeiend bij deze tv, zeker vergeleken bij de concurenten deze gaan nog wel eens hakerig.

Trampe 17-06-2012

Ik ben het geheel eens met Frank.v.R
Deze tv is echt een aanrader het is een pracht apparaat slechts een week in huis maar tot nu toe zeer tevreden.Alleen een min punt is dat ze er geen 3D brillen bij doen die moet je voor minimaal € 100,= per stuk erbij kopen, tevens is het niet lekker dat er geen complete beschrijving bij is ik heb deze moeten downloaden want die heb je echt nodig want deze tv's van tegenwoordig zijn nog erger dan computers. Maar voor de rest zeer tevreden de vier kleuren zijn echt een verbetering en zeer levensecht en als de tv eenmaal is ingesteld met de papieren beschrijving die je van het net heb geplukt dan heb je mijn's inzien een geweldige tv. P.S. mijn geluid loopt via mijn Denon versterker.

dirk200 12-08-2011
Geschreven voor: Sharp LC-46LE830E

geweldige tv had even problemen met de kpn kaart bevestigen (die moest dus met de chip naar de achterkant inplaats naar voren zoals bij de sony tv)
en alleen jammer dat de volledige uitleg op een usb stik staat.

Eric Meijer 68 08-07-2011
Geschreven voor: Sharp LC-46LE830E

Geweldig toestel prachtige kleuren vormgeving iets bijzonders geluid is prima.
Jammer dat de brillen wat duur zijn gewoon nog een tijdje wachten en dan maar hopen dat die wat goedkoper worden

rob lagendijk 04-07-2011
Geschreven voor: Sharp LC-46LE830E

ik vind deze tv echt super.
had even moeite om hem te installeren maar me zoon deed het in 10 minuten.
beeld is werkelijk geweldig,het lijkt wel of je erbij bent.de extra kleur maakt het nog mooier.
geluid is dik in orde.3D is een belevenis op zich.
al met al een geweldige tv.
ik heb hem gekocht bij foka voor maar 1150,00.
dikke korting gehad.